Főztem, sütöttem, varrtam, festettem:)


Üdvözöllek ! Próbálom ide összegyűjteni mindazt, amit kreáltam:), azzal a reménnyel, hogy másnak is megtetszik és kedvet kap hozzá, hogy elkészítse:)

2011. március 1., kedd

Brokkoli tejfölös-fokhagymás garnélával

Hozzávalók:
1 fej brokkoli
1 doboz garnéla
2 dl tejföl
2 cikk fokhagyma
1 kanál liszt
1 dl tej
1 kk őrölt paprika
egy kevés reszelt sajt
olaj

bors
1  húsleves kocka

Wok -ban fedő alatt vajon  kevés borssal és egy  húsleves kockával roppanósra pároljuk a brokkolit, hozzáadjuk a garnélát (nekem előfőzött garnélám volt) és  pár percig együtt pároljuk, amíg rózsaszínű lesz a garnéla.  Szósz: a  kanál lisztet kevés vajon megpirítjuk a szétzúzott fokhagymával ,  a tejjel felöntjük, levesszük a tűzről, hozzáöntjük a tejfölt és a reszelt sajtot, megszórjuk piros paprikával, sóval és borssal.


Még soha nem készítettem koktélrákot,ezért rögtönöztem a receptet.

6 megjegyzés:

  1. Erus ,megszeretném köszönni hogy szavaztál rám,magyar nyelvü bloggertársaim közül te voltál az egyetlen.
    Nagyon kellemes hétvégét kívánok neked,puszika:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ditta és szívesen látlak:)
    Cakeni meg is érdemelted!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Erus! Lenne kedved Neked is indulni az Online Vacsoracsata 2. fordulójában? Köszönöm, hogy regisztráltál hozzám, ezt most én is megtettem Nálad....:))))
    Várlak szeretettel a játékban, kérlek jelezd egy hozzászólásban, ha jössz! :))))))
    üdv,
    Kutya és Konyha

    VálaszTörlés
  4. Imádom a brokkolit!
    Tetszik nagyon a blog!:) Benne vagy a kedvenceimbe... kérlek látogass el hozzám, van egy meglepetésem a számodra! :)) Mummy

    VálaszTörlés
  5. Ezt kipróbálom! Nagyon jól hangzik!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...