Főztem, sütöttem, varrtam, festettem:)


Üdvözöllek ! Próbálom ide összegyűjteni mindazt, amit kreáltam:), azzal a reménnyel, hogy másnak is megtetszik és kedvet kap hozzá, hogy elkészítse:)

2011. február 9., szerda

Falfestés

Kedvet kaptam a blogozáshoz Kiskukta blogját olvasván. Gondoltam mással is megosztom azokat a dolgokat, amiket szívvel lélekkel csinálok, ha még nem is sikerülnek tökéletesre.
Lassan 2 éve, hogy beköltöztünk az új házunkba. Minden szoba és fal fehérre lett festve.
Megpróbáltam egy picit feldobni a gyerekszobát és a konyhát.
Íme így  sikerült:



Csanád szobájában Micimackó lett felfestve, az interneten kerestem képeket, aztán vettem 1 liter fehér diszperzit festéket és három diszperzit színezőt: kéket, pirosat és sárgát. 
Ezekből kevertem a többi színt.  A figurákat lerajzoltam és kivágtam, sablonként használva rajzoltam fel a falra a körvonalakat, már csak azért is, hogy ne kelljen radírozni a falon.




Ezeket már nem lehet sablonnal rajzolni, de nem is nehéz. Az ötleteket a mintához itt találtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...