Főztem, sütöttem, varrtam, festettem:)


Üdvözöllek ! Próbálom ide összegyűjteni mindazt, amit kreáltam:), azzal a reménnyel, hogy másnak is megtetszik és kedvet kap hozzá, hogy elkészítse:)

2011. november 21., hétfő

Furfangos Törpike torta:)

Ezt a tortát csak azért teszem fel, mert nem maradhat le a többitől.
Nagyon kalandos volt az egész története. Még a nyáron készítettem egy barátnőm kislányának, nagyon akartam , hogy sikerüljön, de nem úgy történt sajnos.
Először is a piskótát miután kivettem a sütőből össze esett, azért lett olyan vékony torta:)
Aztán beültünk az autóba, indultunk a partira, de olyan meleg volt az autóban, hogy kezdett a fondant púposodni helyenként és olvadozni. Amikor a helyszínre értünk el kezdett zuhogni, így hát még az eső is megverte.
Nagy szégyenkezve tettem az asztalra a tortát, de a kislány még így is örvendett neki:)

7 megjegyzés:

  1. A termeszet ellen nem lehet tenni...de ily is nagyon szep lett a torta es nagyon otletes!;)

    VálaszTörlés
  2. Ez törpike biztosan Dulifuli volt, akinek elege volt a melegből és utálta az esőt, de akkor is hozta az ajándékot:)
    Nagyon jól sikerült, köszönöm még egyszer! Puszi, Hajni

    VálaszTörlés
  3. Örömteljes Boldog Új Évet kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon tetszik az oldalad és ezért gondoltam rád,hogy te leszel az egyik, akinek tovább adom a díjat. Nézz be hozzám kérlek!
    Szilvi

    VálaszTörlés
  5. Kedves Erus
    Neked és családodnak Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...