Főztem, sütöttem, varrtam, festettem:)


Üdvözöllek ! Próbálom ide összegyűjteni mindazt, amit kreáltam:), azzal a reménnyel, hogy másnak is megtetszik és kedvet kap hozzá, hogy elkészítse:)

2011. április 22., péntek

Díjakat kaptam!





Nem nagyon volt időm mostanában itt foglalatoskodni, de annak ellenére díjakkal leptek meg kedves blogtársaim. Nagyon szépen köszönöm nektek, hogy úgy gondoljátok kreatív az én blogom is, éspedig: Rózsikanak, Pannának, Mummynak és Anginak! Én is nagyon szeretek nálatok böngészni és főzni, sütni a receptjeitekből, ugyanúgy gondolom én is, hogy  mindannyian kreatívak vagytok és ügyesek.

A szabályok: 


1o dolgot elárulni magadról ,amit szeretsz csinálni és tovább adni 
1o bloggernek akit szívesen látogatsz kreatívnak tartasz. 

1.  Szeretem  kisfiamat, az apukáját, a szüleimet, húgicámat és családját!
2.  Szeretek bicajozni,
3.  Szeretek snowboardozni,
4.  Szeretek tae-bozni,
5.  Szeretek ajándékokat készíteni és ajándékozni,
6.  Szeretek főzni, sütni nem tudtam, de mostanában szeretek tortákat készíteni, inkább a díszítés részét szeretem:)
7.  Szeretnék még sok-mindent tanulni, kipróbálni az életben, remélem a Jóisten megsegít és lesz időm rá,
8.  Szeretek énekelni,
9.  Szeretek megnézni egy jó vígjátékot,
10. Szeretek verseket olvasni, írni is szerettem de mostanában már nem nagyon szoktam, sajnos:(

Most a legnehezebb tovább adni, mert szívem szerint mindenkinek adnám, akiket felvettem a kedvenceim listájára és a legtöbben már meg is kapták: 


Juditnak  is szeretném megköszönni a felkérést a Húsvéti menüajánlat! játékra, de sajnos, mint már neki is írtam, nagyon kevés ideje kezdtem a blogírást és nem nagyon van ahonnan össze tudnék válogatni recepteket egy húsvéti menüre. Sajnálom, de igyekszem és jövőre már sikeresebb lehet a válogatás.


4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy kreatívnak tartasz! köszönöm a díjat!

    VálaszTörlés
  2. Én is itten vagyok :-) és köszönöm szépen a díjat!
    Legyen még sok hasonlóban részed!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a díjat. Legalábbis azt, hogy méltónak találtál rá:9

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a megtisztelő díjat!
    Legyen szép a napod!
    Üdv Moncsi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...